Home again - Reisverslag uit Ugchelen, Nederland van Chrisels Kruijff - WaarBenJij.nu Home again - Reisverslag uit Ugchelen, Nederland van Chrisels Kruijff - WaarBenJij.nu

Home again

Door: chrisels

Blijf op de hoogte en volg Chrisels

01 April 2012 | Nederland, Ugchelen

Als we opstaan is het feest. Rob dekt de tafel. Al zingt nog niet iedereen uit volle borst Mariska toe, duidelijk is dat haar verjaardag van morgen gevierd wordt. Ook door de toestroom van zussen. Ook de buurman, wiens vrouw en dochter voor het welslagen van de Floriade naar Venlo zijn afgereisd, pakt zijn stukje appelkruimel mee. Astrid verrast eens te meer met vele, goed gevonden cadeaus. Karlijn beleeft de laatste dag van haar vakantie. Erik verschaft troost in electronische zaken. En Mariska is een blije moeder. Als de chocolade paashazen hun eerste slachtoffer lijken te maken, stijgt Chrisels op in de door Karlijn meegebrachte zilveren vogel. Van de terugweg valt nog het samen rijden met Astrid te melden. Als het ons gelukt zonder brokken Ugchelen te bereiken, treffen we alles in goede staat aan, inclusief een tevredenheids betuiging van r&b van wie we daardoor de mentale nabijheid voelen. Nu nog de lijst met “tips” op waarbenjij.nu vullen. Deze “Chrisels intensive” was in alle opzichten geslaagd.