We Kept What You Threw Out - Reisverslag uit Millers Flat, Nieuw Zeeland van Chrisels Kruijff - WaarBenJij.nu We Kept What You Threw Out - Reisverslag uit Millers Flat, Nieuw Zeeland van Chrisels Kruijff - WaarBenJij.nu

We Kept What You Threw Out

Door: Chrisels

Blijf op de hoogte en volg Chrisels

26 November 2014 | Nieuw Zeeland, Millers Flat

Dit is de naam van de Gallery, die Allen in z'n garage heeft aangericht. Een onvoorstelbare verzameling spullen uit zijn verleden. Papieren, petten, platen, poppen, potloden, potten. Kleren en schoeisel. Een vrolijk gordijn van stropdassen. Boeken en boekjes, schriften, tijdschriften en welk drukwerk dan ook. Duizend-en-een gebruiksvoorwerpen en staaltjes van wat gebeurde en passeerde. Een breedband verbinding op internet zit er nog net niet bij. Daarvoor moeten nog eerst 8 abonnee-ingezetenen van Millers Flat overlijden. Wie valt dat op, bij het zien van Biggles-boekjes en de avonturen van Roy Rogers? Tjokvol is de garage trouwens al. Gaat dat zien! Een 68 jarig leven trekt aan de bezoeker voorbij. Dat kan natuurlijk niet in een jaar, laat staan in het halfuurtje dat we genomen hebbe om erin te vertoeven.
Dan gaat het voort. De zon straalt dat het een lust is, het afscheid is recht hartelijk. Chrisels zal vandaag Koerden op Te Anau.

• 01 December 2014 - 20:23

Karlijn:

Jullie zijn dus echt nog in NZ??
    Valerie had oma App echt zien lopen vanmiddag bij het schoolplein...