Regen, een zegen - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Chrisels Kruijff - WaarBenJij.nu Regen, een zegen - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Chrisels Kruijff - WaarBenJij.nu

Regen, een zegen

Door: Chrisels

Blijf op de hoogte en volg Chrisels

16 November 2014 | Nederland, Hoofddorp

Deze drenzende dag nodigt ons uit de attracties van de komende dagen het moreel hoog te laten houden. De periode van weerbarstige voorbereidingen hebben we achter ons gelaten. Veel van de aan onze leeftijd verbonden ongemakken verwelkomen de diverse acties die we mogen nemen om op ons gemak de Oekraïne te vermijden en succesvol op Singapore te koersen. Zo komt het dan dat we onze zitplaatsen op uiteenlopende plaatsen in het tuig dat gaat vliegen hebben klaargezet. De zucht naar positieverbetering krijgt zijn verdiende loon. Of kan dat morgen nog eens beter geregeld worden?
Het NH Hoofddorp biedt ons inmiddels een hartelijk en professioneel hoogwaardig onderdak. Morgen om 07.15 uur zal men ons afvoeren. Begeleid door veelvuldig binnenkomende berichten uit Horohoro dromen wij weg naar de verre Nieuw Zeeuwen, die op de kalender al zo dicht bij lijken. Chrisels gaan los!

• 18 November 2014 - 19:18

Harald:

Haere Mai en Welkom in ChCh New Zealand. We wensen jullie een mooie tocht op het zuider eiland en vooral veel en vaak links rijden!!