vol verwachting klopt ons hart - Reisverslag uit Ugchelen, Nederland van Chrisels Kruijff - WaarBenJij.nu vol verwachting klopt ons hart - Reisverslag uit Ugchelen, Nederland van Chrisels Kruijff - WaarBenJij.nu

vol verwachting klopt ons hart

Door: chrisels

Blijf op de hoogte en volg Chrisels

18 Maart 2012 | Nederland, Ugchelen

Nog even gauw Compassies'relaas van de feestende vrouwen doorgenomen. Prima leesvoer en voedsel voor het besef, dat wij nog aan het begin staan. Ook voor ons staan de hoogtepunten klaar. Maar in plaats van ons geheel open te stellen voor het onverwachte, misbruiken we onze tijd met het zekeren van de thuisbasis. Els van Rob en Els zal haar zorgen aan ons have en goed wijden. Meer zekerheid kun je niet hebben. Gesprek met kleinzoon die nu wel eens wilde weten wanneer we kwamen. Na het overlijden van zijn overgrootmoeder afgelopen zaterdag is zijn blik dus kennelijk vooruit. Je bent jong en je wilt wat! Bijvoorbeeld dat Chrisels komen.Reken maar, we gaan er op af.