Tijd genoeg - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Chrisels Kruijff - WaarBenJij.nu Tijd genoeg - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Chrisels Kruijff - WaarBenJij.nu

Tijd genoeg

Door: Chrisels

Blijf op de hoogte en volg Chrisels

18 November 2014 | Singapore, Singapore

We verlaten de wifiloze ruimte 323 en geven ons over aan de luchthaven. Changi AirPort is een uitgestrekt geheel en tracht naast het overmatige bling-bling van de neringdoende middenstand in de smaak te vallen door diverse attracties aan te bieden. Daartoe behoort een toer van 3,5 uur naar de stad. Deze laten we lopen, tot verdriet van een belangrijk deel van Chrisels. Wel is er o.a bezoek aan de vlindertuin, waar de flodderaars zich routineus laten fotograferen. Helaas wil de lens in de aanwezige atmosfeer gemakkelijk beslaan! Een poging de Bloementuin in terminal 1 te bezoeken faalt. Zo was Chrisels al evenmin in het zwembad te vinden vandaag. . .
We reserveren veel tijd voor de douanecontrole bij het boarden. Dat blijkt niet zo nodig: Singapore heeft heel wat minder interesse in ons dan Nederland!